fredag 16 juli 2010

Hemma igen

Idag efter lunch åkte vi tillbaka till Södertälje igen. Skönt att vara hemma ifall någonting skulle hända. M är ytterligare lite bättre idag. Någon ryckning i huvudet och ögonlocket på förmiddagen, men sedan ganska lugnt. Han är inte tillbaka riktigt, men nästan. Själv tycker han att han är 80%. Han vilade och sov en del i bilen hem och det gjorde nog gott. Jag kände mig hyfsat lugn att köra de ca 53 milen med honom och barnen i bilen. Om jag hade känt mig osäker hade mina föräldrar erbjudit sig att följa med halva vägen och svärföräldrarna hade erbjudit sig att möta upp norrifrån. Det behövdes inte utan svärföräldrarna mötte upp hemma med mat istället.

Vi funderar såklart mycket på vad detta senaste anfallet kan bero på. Är det fortfarande svullnad sedan strålningen eller är det tumören som växer hela tiden? De kunde faktiskt inte se på senaste röntgen vad som var vad. När vi kom hem låg en kallelse till dr. F i brevlådan med tid till honom på tisdag kl. 14. Det kommer att bli en hel del frågor som jag inte tror han kan svara på.

1 kommentar:

  1. replica bags from korea click here for more info b5b83b2w93 replica bags philippines wholesale browse this site u1b77f0s73 buy replica bags replica bags manila imp source o0v00p3f95 cheap designer bags replica replica bags bangkok

    SvaraRadera