onsdag 28 juli 2010

Snarkfri natt

M och barnen är i stugan och jag är ensam hemma vilket innebär att jag faktiskt har sovit i natt. Ingen som har snarkat. Jag skjutsade dit igår och de kommer hem på torsdag. Hade en skön dag hemma igår. Joggade, var på stan, vilade och åt sushi. Tittade på filmen "Farsan" på kvällen. Den var väldigt rolig. Idag har jag inte hunnit mer än att äta frukost och rensa min mailbox. Sitter i soffan och lyssnar på musik och skriver här. Jätteskönt.

M mår bra. Han är inte riktigt som vanligt, men jag hoppas att det beror på att han är trött p.g.a. Keppran. I kväll är det dags att börja kur nr. 2 i cellgiftsbehandlingen. Hoppas han får må lika bra som under kur nr. 1. Någon kallelse till MR har inte kommit utan det är fortfarande den 27/8 som M har tid till. Kontaktsjuksköterskan skulle ringa under dagen idag så då hoppas jag att M kommer ihåg att fråga om det.

I måndags var vi i Stockholm nästan hela dagen. Först var vi inne i stan. A ville så gärna gå på Buttericks och köpa någon skämtgrej. Det blev en kattbajskorv. Väldigt roligt tyckte både A och E. Jag tog en minimanikyr på Scratch på Åhlens. Det blev fransk manikyr den här gången. Känns lyxigt att få naglarna fixade, det blev jättefint. Lunch åt vi på Pizza hut, sedan åkte vi till Tekniska muséet. Där träffade vi familjen L som vi brukar umgås med, de bor i samma område som vi. Lite kul att vi hade planerat åka dit precis samma dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar