lördag 11 september 2010

11:e september

Just nu mår jag riktigt bra. Bättre än på jag vet inte hur länge. Den stora anledningen till det är förstås att M mår bra och är pigg. Det är jag väldigt tacksam för. Sedan har jag kommit igång med att träna igen och äta bättre. Har gått ner några kilo i vikt och det känns skönt. Har några saker inplanerade fram till januari som jag ser fram emot. Alla sakerna utom en går lätt att avboka i sista stund om det skulle behövas, men det känns bra att de är inplanerade ändå.

Familjen kom hem idag på eftermiddagen. Skönt att ha dem hemma även om tiden går väldigt fort när de är borta. Jag har knappt varit hemma de här dagarna. Har jobbat förstås, varit en sväng i Stockholm, varit på föräldramöte och träffat vänner. Det har varit bra dagar.

11:e september idag. Kommer ihåg precis var jag var när jag fick höra om vad som hänt i New York och vad jag gjorde timmarna efter. Det kommer jag aldrig att glömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar