tisdag 7 september 2010

Just ingenting...

Nu har jag inte hört av mig på några dagar och det beror mest på att det är otroligt lugnt här hemma. Jätteskönt. M mår väldigt bra och orkar ta sig för en hel del om dagarna. Både i fredags och i går var han på jobbet några timmar. Hade möte med chefen och försäkringskassan igår. M kommer att vara sjukskriven minst till mars, men kommer att vara på jobbet när han orkar, det tycker han känns bra.

Själv känner jag mig rätt trött trots att jag sover ovanligt bra just nu. Har någon förkylning som ligger och pyr och inte riktigt bryter fram. Barnen mår bra. A var lite dämpad i skolan igår och idag var hon jätteledsen när jag lämnade henne. Nu är det bara en dag kvar på dagis/skolan den här veckan. I morgon eftermiddag åker M och barnen med farmor hem till Eskilstuna och stannar till lördag.

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag har inte kommenterat tidigare, men vill bara säga att jag har följt din blogg i några månader nu och tycker att du skriver jättebra om ett väldigt svårt ämne. Jag tänker ofta på dig och håller tummarna för att det snart blir bättre.

    SvaraRadera