måndag 14 juni 2010

Bättring

M är mycket bättre. Känner lite domning i högerhanden fortfarande, men den fungerar. Talet fungerar som förut. Denna förbättring såg vi redan igår när M vaknade på morgonen precis som dr. S trodde att vi skulle göra. Idag ringde de från KS och kallade till magnetröntgen på fredag. Det ska bli spännande att se vad den visar.

Ikväll var det sommaravslutning på A´s dagisavdelning. Det var jättetrevligt. Jag köpte en grillad kyckling innan idag som jag gjorde kycklingsallad av som vi åt. Alla s.k. Bamsebarn, de barn som nu slutar på avdelningen och börjar i förskoleklass, hade samlat till presenter till de 5 fröknarna. Bamsebarnen hade också övat in några sånger som de framförde. Nu är det bara 8 dagar kvar för våra barn att gå på dagis innan sommaren. A ska aldrig mer gå på dagis efter midsommar, det känns konstigt.

2 kommentarer:

  1. Läser ofta din blogg, har inte kommenterat tidigare dock.
    Men jag är glad att han känner sig lite bättre, försök och njut av den tiden då det är ganska bra.
    Min mamma har obotlig hjärncancer så jag vet hur det är, även om din situation är värre då det är din man...

    Och barnen ja, de växer så snabbt. Jag har en son på 3,5 år och jag kan inte ens tänka mig en dag då han inte ska lämnas på dagis mer...att han ska börja skolan...
    Ta hand om er!

    SvaraRadera
  2. En styrkekram från mig. Du får kämpa så hårt för hela familjen och vara stark för alla. Jag känner varmt för dig och hela familjen. Hälsningar från Mia

    SvaraRadera