måndag 21 juni 2010

Ensamhelg och mer MR

MR i fredags gick bra trodde vi tills det ringde någon därifrån idag och sa att de hade glömt att göra någon sekvens eller vad det var. M ska dit igen på onsdag och det ska ta 20 minuter till. I fredags tog det 50 minuter i röntgenapparaten. Det smäller tydligen väldigt högt, men man får ha hörlurar med musik om man vill. Sedan måste man ju ligga still också.

I fredags gick jag en sväng på stan efter jobbet, sedan köpte jag med mig en pizza som jag åt hemma framför TVn. Härligt. I lördags var jag nere på stan igen och köpte bl.a. en ny bikini, en klänning och en blus. TVn stod på hela dagen på "Det Kungliga Bröllopet" när jag var hemma och på eftermiddagen kom min vän för att titta på bröllopet tillsammans med mig. Vi skålade i rosa champange och åt sushi senare på kvällen. Min vän gick hem vid 23-tiden, men jag satt uppe och tittade tills det var slut från bröllopssändningarna. I söndags var jag rätt seg och trött, jag är inte van vid att var uppe så sent. Familjen kom hem senare på eftermiddagen. Efterlängtade. Det hade gått bra i svärföräldrarnas stuga över helgen, men E var tvungen att protestera lite genom att få ett långt utbrott vid middagen. Jag fick en ny mobiltelefon av svärfar också, det behövdes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar