torsdag 17 juni 2010

MR i morgon

Först vill jag tacka för kommentarerna jag har fått i tidigare inlägg. De värmer verkligen.

Det är fortfarande lugnt på hemmafronten. I morgon är det dags för MR. M ringer till dr. S efteråt så får vi se om hon har tid att titta på bilderna direkt eller om vi får vänta till onsdag när vi har tid hos henne. Besked på onsdag är ganska snabbt det också tycker jag. Jag känner mig faktiskt inte så jätteorolig för just denna röntgen, tror inte att det kommer att vara något negativt, men säker kan man ju inte vara.

I morgon eftermiddag åker M och barnen till svärföräldrarnas stuga över helgen. Jag ska vara ensam hemma igen. Lyxigt. Ensam hemma på lördag har jag önskat mig sedan det blev klart att kronprinsessan ska gifta sig då. Ska bänka mig framför TVn tillsammans med en vän. Tror man ser bättre på TVn än på plats så vi åker inte in till Stockholm även om stämningen nog är på topp där. Det ska bli skönt att ta det lugnt i helgen och ta igen lite sömn. Har varit trött ett par dagar nu efter en lite längre period då jag har varit piggare. Bara två veckor kvar till semester nu!

2 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till med röntgen och jag håller tummarna för ett snabbt besked!

    Kram,
    Annette

    SvaraRadera
  2. Tack för de orden Annette!
    Lycka till i morgon, ska tänka på er hela dagen. Hoppas ni får en jättehärlig dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera