söndag 24 oktober 2010

Kort rapport

Har ingen inspiration alls att skriva just nu så jag tänkte mest bara rapportera att allt är bra med M. Lite trött och sliten, men inte mer än vad man kan förvänta sig tror jag.

På onsdag är det dags för nästa magnetröntgen. Resultatet av den får vi veta först den 11:e november. Vi kan bara hoppas att det fortfarande inte växer. Vi hör talas om och träffar ibland personer med hjärntumörer som det inte går så bra för. De flesta går det trots allt inte bra för, men man hoppas förstås in i det sista. Sedan vad man tror på är en annan sak.

2 kommentarer:

  1. Visst är det så att det inte går bra får många som är drabbade av samma som M. Min pappa levde bara 3,5 månader efter operationen. Men några står för den statistik som finns för dom som faktiskt lever ett bra liv under många många år. Jag hoppas och tror att det händer i er familj. All LYCKA TILL på onsdag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Tack! Nu är röntgen gjord och det är bara att vänta. Jag är en person som tittar mycket på statistik och sannolikhet och det är ju inte så upplyftande. Ska skriva mer om det i mitt nästa inlägg.
    Kram Maria

    SvaraRadera