lördag 2 oktober 2010

Täby centrum

Det går fortfarande trögt att äta för M idag, men han känner sig bättre säger han. Förhoppningsvis har han bara ätit något olämpligt. Vi kom i allafall iväg till Täby centrum ett par timmar. Det ligger nordost om Stockholm och det är några mil dit, men vi har aldrig varit där och har hört att det ska vara bra. M och barnen tillbringade en stor del av tiden i leksaksaffären och tittade på alla saker där. Det funkar bra, barnen är jätteduktiga och det blir aldrig tjat om att de vill ha någonting. Vi säger att de får önska sig till jul och det går de med på. Själv gick jag i andra butiker i närheten. Bl.a. i Sveriges enda butik som enbart säljer kläder av märket Desigual som jag gillar väldigt mycket, kolla här.

Nu ikväll efter middagen var jag ute och promenerade en timme. Hade egentligen tänkt jogga före middagen, men det hanns inte med. Det var skönt att komma ut, jag behövde det, men jag kom på mig själv med att hela tiden tänka på hur långt jag var hemifrån om A skulle ringa och någonting hade hänt hemma. Ingenting hände och allt var bra här hemma när jag kom tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Hej M
    Hälsar på lite bara och ser hur ni har det. från och med nu kommer jag att fälja er kamp! Hälsa M
    Kram Lotta vimmelmamman

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!

    Kul att du tittade in. Har läst din blogg i snart 1 år nu. Ha det så bra.

    Kram Maria

    SvaraRadera