måndag 30 augusti 2010

36

Idag fyller jag 36 år. En bra ålder tycker jag själv. Mycket har fallit på plats de senaste 10 åren. Jag vet vad jag vill i livet och vad som är viktigt. Tror jag... Skulle faktiskt inte vilja vara yngre.

Har fått otroligt många grattis via telefon, sms, facebook och post. Det gör mig så glad. Har fått fina presenter också. Av familjen i helgen och ett par stycken till idag. Annars har det varit full rulle idag som vanligt. Jobbade som vanligt, hämtade barnen, hem och laga mat och sedan hade A säsongsstart på sin gympa. Nu har vi precis kommit hem och M håller på att stoppa barnen i säng. Skönt att bara sitta här.

Den här veckan börjar gympan på jobbet igen. Idag på lunchen var jag på cirkelgympa. Det är en kompis som brukar gå på det passet som frågade om jag ville gå. Har aldrig provat innan, det var kul och jobbigt. Får se hur mycket träningsvärk jag har i morgon. Kanske en förkylning också. Barnen har varit förkylda hela helgen och idag killar det lite i min hals.

1 kommentar: