söndag 1 augusti 2010

Trött trött trött

M är väldigt trött idag. Har legat och vilat två gånger på eftermiddagen. Sista dosen Temodal ikväll, sedan är det över för den här gången. Blir lite orolig för anfall när han är så trött. I onsdags kväll när han var i sina föräldrars stuga pratade jag med honom i telefon och då sluddrade han ganska mycket. Blev jätteorolig, men sa inte så mycket för han blir irriterad när jag frågar för mycket hur han mår. På torsdagmorgonen var det ok igen så jag antar att sluddrandet berodde på att han var trött.

Mina föräldrar kom idag, det är skönt att ha två extra vuxna här. M kan jag inte riktigt räkna med nu sedan det senaste anfallet och i synnerhet inte nu när han tar cellgift förståeligt nog. Mamma fixade middagen idag och jag kom iväg på en joggingtur. Det var härligt. I morgon ska jag åka ner på stan ett par timmar ensam och ta det lugnt och på tisdag blir det en tur till Stockholm med hela gänget. Får se om M orkar följa med då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar