lördag 7 augusti 2010

Tröttheten kvarstår

M är fortfarande trött. I morse vaknade han 9.30 efter nästan 12 timmars sömn när jag gick upp och kollade så att han var ok. Jag och barnen skulle åka ner på stan och göra några ärenden och innan vi åkte ville jag kolla hur han mådde. Undrar hur länge han hade sovit om jag inte hade väckt honom. När vi kom hem från stan vid lunchtid kikade jag in genom fönstret, då satt M och sov i fåtöljen. Nu har han varit vaken hela eftermiddagen, men han ser väldigt trött ut och är otroligt seg. Det känns obehagligt när han blir så här. Det påminner om hur han var dagarna innan vi fick beskedet om tumören. Somnar så fort han sätter sig ner, har lite svårt att vakna ibland, sover jättemycket.

Ny tv blev det idag som planerat. Vi fick för oss att åka till Media Markt i Heron City. Massor med folk eftersom det är lördag. Tv-köpet gick snabbt men med en son som bryter ihop var 5:e minut och en man som är seg som sirap och helt saknar initiativförmåga var min energi helt slut när vi kom därifrån i allafall.

2 kommentarer:

  1. Idag regnar det hos oss och det är riktigt "stugsittarväder". Passar oss perfekt då det var kräftskiva med grannarna igår.

    Önskar er en skön vecka!

    Kram,
    Annette

    SvaraRadera
  2. Det regnar här också och har gjort så till och från hela dagen. Hoppas allt är bra med dig/er. Ha en jättebra vecka ni också.

    Kram Maria

    SvaraRadera