söndag 8 augusti 2010

Födelsedagskalas i Eskilstuna

M´s brorson hade 2-årskalas idag och eftersom M verkade lite piggare åkte vi till Eskilstuna och grattade. Igår var jag väldigt tveksam till att vi skulle kunna vara med, men det gick väl ok. Vi var där i knappt 2 timmar. Redan efter en timme såg jag på M´s ögon att han var trött. När vi kom hem gick han och vilade en stund. Han är helt klart bättre idag även om han fortfarande är tröttare än före cellgiftsbehandlingen. Hoppas det går åt rätt håll nu.

I morgon börjar jag jobba, men bara i en vecka som sagt, sedan ska jag vara ledig en vecka till. När det sedan drar igång på allvar har jag bestämt mig för att gå ner i arbetstid till 80%. Både för min egen och barnens skull. Jag tyckte det var tufft att jobba 100% under våren och nu i höst kommer jag nog att få både lämna och hämta på dagis och fritids för det mesta. Vill inte att barnen ska ha för långa dagar.

M och barnen hämtas upp av svärmor i morgon och efter M´s blodprovtagning på sjukhuset åker de till Eskilstuna. De kommer inte hem förrän på torsdag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar