fredag 28 maj 2010

Härliga fredag

Igår var jag väldigt trött. Var på SPA på eftermiddagen med en kollega. Fick ansiktsbehandling, det var jätteskönt. Idag är jag ganska röd och "blemmig" i ansiktet. Det blev en stund i bubbelpoolen också innan kollegan var tvungen att åka med dottern på gympa. Svärmor kom igår och var här över natten. Barnen har varit hemma från dagis idag.

Idag är det en bra dag. Åt lunch med en kollega som fick barn för 3 månader sedan. Hennes lilla dotter var ljuvlig. Gjorde små söta ljud och log mot alla. På eftermiddagen hade vi fredagsfika med alla kollegorna som vi har varje fredag. Vi var alla en grupp förut, men nu är vi uppdelade på två. Dessa fredagsfikor är jättetrevliga och idag kunde alla utom en vara med. Mina kollegor är jättemysiga och jag är så tacksam för dem.

M tycker att han blir piggare och piggare för varje dag. Det är jätteskönt för mig också. Det frestar på att se honom hängig och trött. Lite ledsen är han emellanåt, men det är inte så konstigt, det är jag också. Idag är M nere på 4 kortison och det funkar bra än så länge. Syster C ringde och kollade hur det var som avtalat och även syster M har ringt och ändrat läkartiden från 22/6 till 23/6. Det innebär att starten på första cellgiftskuren blir skjuten på minst en dag, men det gör inte så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar