onsdag 21 april 2010

Välgörande massage

Idag försover jag mig lite så det blir bråttom på morgonen. Hjälper M att göra barnen i ordning innan jag åker så att han hinner äta frukost innan lämning på dagis. A ser lite hängig ut, klagar på att hon har ont i halsen, men hon har ingen feber så vi får prova dagis.

På lunchen går jag på massage. Idag går jag till en massör som håller till i företagets lokaler. Det är en jättebra massage. Otrolig skillnad mot den jag var på förra veckan. Hon hittar massor med knutor och ömma punkter som hon masserar på. Det är inte så behagligt, men det känns att det gör nytta. Bokar en ny tid nästa fredag.

Åker hem strax efter kl. 16 för att laga mat och köra A till gympan. När jag kommer hem vill hon inte gå idag och det tycker vi är ok eftersom hon är lite förkyld, hon brukar aldrig vilja hoppa över gympan annars. Det har gått bra på dagis hela dagen så det är nog ingen större fara med henne, men om man är förkyld är det inte fel att ta det lugnt.

Modemet till det mobila bredbandet som vi har beställt till den bärbara datorn kom äntligen idag, det gick lätt att komma igång med det och M sitter och surfar större delen av kvällen :-). Själv går jag ut och går en promenad med min kompis. När jag kommer hem har E fortfarande inte somnat. Det är dags att säga till på dagis att han inte får sova lika länge efter lunchen. Det har varit svårt för honom att somna hela veckan.

M´s prickar håller sig fortfarande borta efter 4 dagars Valcyte och han är pigg idag också. Själv har jag också en bra dag, kanske till och med den bästa sedan beskedet.

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir över att du har en bra dag. Mer sådana!

    Kram,
    Annette

    SvaraRadera