fredag 23 april 2010

Redo för Skåne

Även gårdagen blir en bra dag. Jag jobbar lite längre eftersom svärmor kommer och stöttar hemma på eftermiddagen. Efter jobbet åker jag ner på stan och köper födelsedagspresenter till min systers pojkar som fyller 3 år idag. Kvällen är lugn förutom att E får ett av sina raseriutbrott, det håller i sig en bra stund. Även den här kvällen ropar han flera gånger efter att han lagt sig och säger att han inte kan sova. Till slut somnar han och vi går också och lägger oss tidigt.

Idag ska vi åka till Skåne och hälsa på mina föräldrar och i morgon är det 3-årskalas för systersönerna. M åker precis nu iväg till strålningen och A och E står i fönstret och tittar på taxin. Åker pappa till "kukhuset" nu, frågar E. Han pratar bra, men vissa ord blir inte riktigt rätt. När M kommer hem igen åker vi söderut. Det ska bli skönt med lite miljöombyte och roligt att träffa svågern och pojkarna. Vi har inte sett dem sedan i somras. Jag känner mig pigg fast jag har varit vaken sedan kl. 5 när E vaknade, tur att jag la mig tidigt. Det ska nog gå bra att köra de 55 milen ner till mina föräldrar. Det blir jag som får köra eftersom M inte får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar