onsdag 28 april 2010

VAB

A vaknar kl. 04:30 på morgonen och har 39° feber. Ger Alvedon, sedan somnar hon om efter en stund. Skjutsar E till dagis, sedan åker jag till ett möte med min psykolog. Vi pratar om vad som hänt sedan sist och hur jag känner inför allt som har hänt. Jag mår helt klart bättre än vad jag gjorde när vi sågs sist för ca 1 månad sedan. Efter psykologen åker jag hem igen och vabbar när M åker till strålningen.

När M kommer hem från strålningen vid lunchtid åker jag och jobbar. A har ingen feber under dagen. Hon är hängig och tyst på fm, men när jag kommer hem från jobbet är hon nästan som vanligt. Lite synd att hon är sjuk just idag. Hennes grupp på dagis åker på utflykt och nu missar hon det. Det är väldigt sällan de åker på utflykt på dagis. Det hände en gång i höstas också och just då var hon också sjuk, men i morgon ska hon följa med M till strålningen, om hon fortfarande inte har feber, det tycker hon ska bli kul. Då får hon i allafall lite plåster på såren.

Nu har jag helt plötsligt två följare. Annette har tillkommit. Välkommen du också :-). Om du har lyckats missa Annettes blogg så kan du läsa den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar